YKSILÖLLISTÄ PALVELUA

yrityksille ja
yksityisille

Miten ostan verkkokaupasta sekä käyttöehdot

Mene Suomen Ilmastointitukun kotisivuille www.ilmastointitukku.fi ja sieltä kohtaan verkkokauppa.

Miten selailen tuotteita?

Kirjoita tuotteen nimi "Etsi verkkokaupasta" -kenttään ja paina enter. Tuotehaku etsii antamaasi hakusanaa tuotteiden
nimistä ja tuotekuvauksista. Tuotteemme on lajiteltu myös tuoteryhmien mukaan. Tuoteryhmiin pääset verkkokaupan etusivulta.

Miten ostan verkkokaupasta?

Tuotteen siirtäminen ostoskoriin
 Löydettyäsi haluamasi tuotteen, valitse tuotteen määrä ja lisää koriin.

Valitse jatka ostoksia tai näytä ostoskori.

Ostoskori

Kun haluat siirtyä ostamaan, paina sivun vasemmassa yläkulmassa olevaa ostoskori-painiketta. Näet ostoskorin sisällön
ja voit vielä tarvittaessa muokata sisältöä, esimerkiksi muuttaa tuotteiden lukumäärää. Ostoskorissa näet tilauksesi loppusumman.

Ostaminen

Ostotapahtuman vaiheet ovat laskutustiedot, toimitusosoite, toimitustapa sekä maksutapa (Maksuturva ja lasku*).

(*yritysasiakas, jolle luotu asiakkuus Ilmastointitukun toimesta)

 

Laskutustiedot, toimitusosoite, toimitustapa sekä maksutapa

Yksityisasiakas:

Voit rekisteröityä ensin, jonka jälkeen kirjautuneena valitset tuotteesi ja tilaat.

TAI

Jos et ole vielä rekisteröitynyt, ensimmäistä tilausta tehdessäsi voit kerätä tuotteet ostoskoriisi, jonka jälkeen ostoskorissa täytetään
laskutustiedot, toimitusosoite ja toimitustapa. Kohdassa laskutustiedot on automaattisesti valinta toimitus samaan osoitteeseen.
Jos haluat toimituksen muuhun osoitteeseen kun laskun*, poista valinta ja esiin tulee kohta toimitusosoite. Jos haluat noutaa tilaamasi tuotteet,
osoitteen Sinulle sähköpostitse tai puhelimitse. Tämän jälkeen lue ja hyväksy käyttöehdot ja vahvista tilaus.
Tilauksen vahvistamisen jälkeen tulee pyyntö rekisteröidy ostaaksesi.  Täytä seuraavat tiedot: käyttäjätunnus, näytettävä nimi, salasana
ja vahvista salasana. Mene kohtaan rekisteröidy ensin, sitten kassalle.  Saat sähköpostin, mikä sisältää linkin käytä tätä linkkiä aktivoidaksesi käyttäjätunnuksesi.
Linkki palauttaa Sinut sivuillemme, jossa kirjaudut antamalla käyttäjätunnuksesi ja salasanasi. Vahvista tilauksesi ostoskorissa,
mistä menet automaattisesti Maksuturvan sivuille (ei laskuasiakas).
(*yritysasiakas, jolle luotu asiakkuus Ilmastointitukun toimesta)

Yritysasiakas:

Rekisteröidy sivuillamme, jonka jälkeen luomme yrityksellesi oman asiakastilin. Tilin luotuamme, saatte omat ostoehdot sekä maksutavaksi
Maksuturvan lisäksi laskutuksen. Tällöin lasku tulee suoraan Suomen Ilmastointitukku Oy.ltä.

Ostoskori

Ostoskori-sivulla näet kaikki tilauksen oleelliset tiedot: tuotteet, hinnat, toimitustavan, toimitusosoitteen, laskutustiedot* ja tilauksen
lopullisen summan.
(*yritysasiakas, jolle luotu asiakkuus Ilmastointitukun toimesta.)

Tilausvahvistus

Tilausvahvistus on tosite tekemästäsi tilauksesta ja varmistaa, että tilauksesi on vastaanotettu. Kun olet ilmoittanut yhteystietoihisi
sähköpostiosoitteen, saat tilausvahvistuksesi sinne. Tilausvahvistuksesta näet tilauksen sisällön, hinnat, toimitustavan jne.
Tilausvahvistus -sivulla voit myös peruuttaa tilauksen.

Vaihto ja palautus

Sinulla on aina 14 päivää aikaa reklamoida, jos tuote on jostain syystä virheellinen. Tänä aikana sinulla on täysi oikeus
perua ostos ja saada rahat kokonaisuudessaan takaisin (Maksuturva), edellyttäen että tuote on käyttämätön,
myyntikelpoinen ja alkuperäispakkauksessaan. Mahdolliset palautuksesta johtuvat kustannukset maksaa myyjäliike, edellyttäen,
että reklamaatio on tehty 14 vrk.n sisällä, tuote on toimitettu virheellisesti tai virheellisenä.
Muussa tapauksessa palautuksesta aiheutuneet kulut maksaa asiakas. Haluamme sinun olevan ostokseesi tyytyväinen.

Maksuturvaa käytettäessä, palautukset ja vaihdot tehdään aina Maksuturvan tyytyväisyystakuun kautta. Palauttaessasi tuotteen täytä lähetyslistan palautuslomake
ja laita se mukaan palautukseesi. Muista antaa myös IBAN-muotoinen tilinumerosi palautuslomakkeeseen.

Käyttäjäsopimus

1. Yleistä

1.1. Tämä käyttäjäsopimus sisältää Suomen Ilmastointitukku Oy:n (jäljempänä "Palvelun tarjoaja")
        ilmastointitukku.fi-verkkopalvelun (jäljempänä "Palvelu") käyttöä koskevat ehdot.
        Rekisteröityessään Palveluun tai ostaessaan tuotteita Palvelusta Käyttäjä hyväksyy ehdot ja
        sitoutuu noudattamaan näitä ehtoja.
1.2. Palvelun tarjoajan yhteystiedot: Suomen Ilmastointitukku Oy, Vanha Yhdystie 13, 04430 Järvenpää.
       Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.. Y-tunnus 0824278-4. ALV rek.
1.3. Palvelun sisällön kaikki oikeudet kuuluvat Palvelun tarjoajalle.

2. Muutokset

2.1. Palvelun tarjoajalla on oikeus milloin tahansa tehdä muutoksia palveluun.
2.2. Palvelun tarjoajalla on oikeus muuttaa yksipuolisesti tämän käyttäjäsopimuksen ehtoja ilmoittamalla asiasta
       sähköpostilla, kirjallisesti tai Palvelun välityksellä Käyttäjälle. Käyttäjä hyväksyy muutokset palvelua käyttäessään.

3. Rekisteröityminen

3.1. Käyttäjä luo itselleen tunnukset rekisteröitymällä ja valitsemalla itselleen käyttäjätunnuksen ja salasanan.
       Näin käyttäjä rekisteröityy Suomen Ilmastointitukku Oy:n verkkopalveluiden käyttäjäksi.
3.2. Ainoastaan luonnollinen henkilö voi rekisteröityä.
3.3. Rekisteröityminen on maksutonta.
3.4. Palvelun tarjoaja voi halutessaan evätä rekisteröitymisen.

4. Henkilötiedot ja niiden käyttö

4.1. Käyttäjän antamat henkilötiedot kerätään ja tallennetaan Palvelun tarjoajan asiakasrekisteriin.
       Pakollisia tietoja ovat etunimi, sukunimi, lähiosoite, postinumero, postitoimipaikka, maa, käyttäjätunnus ja
        salasana sekä Y-tunnus*
       (*jos tilaajana yritys)
4.2. Rekisterin nimi- ja osoitetietoja voidaan luovuttaa suoramarkkinointitarkoituksiin, jollei asiakas ole
       kieltänyt tällaista tietojen luovutusta.
4.3. Palvelun tarjoaja varaa itselleen oikeuden luovuttaa Käyttäjää koskevia tietoja viranomaisten käyttöön,
       mikäli Käyttäjä on toiminut lain ja hyvän tavan vastaisesti.
4.4. Palvelun tarjoajalla on oikeus evätä tilaus tarvittaessa tai toimittaa se postiennakolla.
4.5. Asiakasrekisterin tietoja voidaan käyttää sähköisessä suoramarkkinoinnissa.
4.6. Käyttäjällä on Palvelun kautta oikeus tarkistaa itseään koskevat henkilötiedot, muuttaa niitä tai poistaa
       tiedot rekisteristä kokonaan.

5. Käyttäjän vastuut ja velvollisuudet

5.1. Käyttäjä vastaa kaikesta käyttäjätunnuksellaan ja salasanallaan tapahtuvasta käytöstä, ja siitä, että
       käyttö noudattaa tämän sopimuksen ehtoja. Käyttäjä on vastuussa salasanan salassapidosta.
5.2. Käyttäjä sitoutuu käyttämään Palvelua vain lain ja hyvän tavan mukaisiin tarkoituksiin. Käyttäjä sitoutuu olemaan lähettämättä tai välittämättä
       Palvelussa materiaalia, joka on lain ja hyvän tavan vastaista, yllyttää tällaiseen toimintaan tai edistää sitä.
5.3. Alaikäinen Käyttäjä sitoutuu olemaan ostamatta tuotteita, joiden tuotetiedoissa on ilmoitettu K-18-ikärajasta.
5.4. Käyttäjä vastaa kaikista hänelle Palvelun käytön edellyttämän laitteiston, ohjelmiston ja tietoliikenneyhteyksien hankinnasta ja ylläpidosta sekä muista
       Palvelun käytöstä aiheutuvista kustannuksista.
5.5. Käyttäjä vastaa täysmääräisesti tämän sopimuksen, lain tai hyvän tavan vastaisesta Palvelun käytöstä aiheuttamastaan vahingosta Palvelun tarjoajalle,
       muille Käyttäjille ja kolmansille osapuolille.

6. Riitojen ratkaisu

6.1. Tätä sopimusta koskevat riitaisuudet ratkaistaan Helsingin käräjäoikeudessa Suomen lainsäädännön mukaan.

Toimitustavat

Toimituskulut

Nouto: 0,00 euroa/tilaus (myyjä vahvistaa noutopaikan)
Toimipaikkatoimitus: 10-250 euroa tilauksen arvon mukaan.

Toimitusaika

Pyrimme toimittamaan tilaamasi tuotteet noin viikon kuluessa tilauksesi vastaanottamisesta.
Toimitamme tilauksia ainoastaan Suomeen.

Nouto

Sinun on mahdollista valita toimitustavaksi maksuton toimitus kauppaan. Tällöin noudat paketin tukkuliikkeen noutopisteestä, annettujen ohjeiden
mukaan. Sinun tulee antaa tilaajatietoihin sähköpostiosoitteesi, jotta voimme lähettää tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Varaudu todistamaan
henkilöllisyytesi pakettia noudettaessa. Kuljetustuotteita ei voida toimittaa välivarastoon, eikä maksutavaksi voivalita postiennakkoa.

Postin kotiinkuljetuspalvelu

Sinulla on mahdollisuus valita postin kotiinkuljetuspalvelu, jos et halua noutaa pakettia postista. Suurissa kaupungeissa paketit toimitetaan perille
arkisin klo 21 asti ja muilla alueilla klo 14 mennessä. Ilmoita tilauksen yhteydessä puhelinnumero, josta sinut tavoittaa päivällä, sillä Posti varmistaa
kotiinkuljetuksen ajan puhelimitse. Palvelusta peritään normaalin toimituskulun lisäksi 5,0 euroa.

Kuljetus

Joillakin tuotteilla ainoa mahdollinen toimitustapa on kuljetus. Tällaisiatuotteita ovat esimerkiksi raskaat IV-koneet. Näiden tuotteiden yhteydessä on
tärkeää, että annat tilaustietoihin puhelinnumeron josta sinut tavoittaa päivisin, koska kuljetuksen ajankohta varmistetaan puhelimitse. Kuljetuksesta
peritään erillinen maksu tuotteesta riippuen. Kuljetuksen hinta ilmoitetaan tuotesivulla. Kuljetuksesta perittävän hinnan näet myös Ostoskori- ja
Yhteenveto-sivuilta.
Kotiinkuljetustuotteita ei toimiteta Turun saariston postinumeroalueille: 21740, 22710, 22720, 22730, 22820, 22840, 22920, 22940, ja 23390 eikä
Suomenlinnaan 00190.
Suurissa kaupungeissa paketit toimitetaan arkisin klo 21 asti, muille alueille klo 14 mennessä. Huomioi, että yli 85kg lähetykset toimitetaan toimituspisteen
oven läheisyyteen.

Vastaanotto- ja tarkastusehto

Ostajan tai tämän edustajan on tavaraa vastaanottaessaan todettava, että toimitus on lähetysluettelon mukainen ja tarkastettava, että se on
ulkopuolisesti vahingoittumaton. Kuljetusvahingosta tai kollien puuttumisesta, jotka havaitaan tavaraa vastaanotettaessa, on ilmoitettava välittömästi rahdin
kuljettajalle ja puutteesta on tehtävä merkintä rahtikirjaan.

Kuljetusvahingot

Toimituksia ei vakuuteta, mutta pyydettäessä kaikki tavaratoimituksemme vakuutetaan ostajan lukuun. Vastaanottajan ja kuljettajan on todettava
yhteisesti vahingoittuminen sekä merkittävä rahtikirjaa vahingoittunut tuote sekä tilausnumero.

Reklamaatioilmoitus

Jos toimitettu tavara on joltain osin virheellinen tai lähetys puutteellinen, on ostajan ilmoitettava välittömästi kirjallisesti myyjälle
virheestä, kuitenkin vähintään seitsemän (7) arkipäivän kuluessa vastaanotosta.

Välilliset vahingot

Emme vastaa välillisistä vahingoista kuten tuotannon keskeytyksistä, liikevaihdon vähentymisestä, saamatta jääneestä voitosta tai muusta vaikeasti
ennakoitavissa olevasta vahingosta tai kolmannelle osapuolelle aiheutuneesta vahingoista.

Maksuturva-palvelu

Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Suomen Maksuturva Oy (y-tunnus 2121703-0) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei
vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Maksusi kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle ja sähköpostiisi lähetetään
vahvistusviesti. Viesti sisältää linkin Ostajan Palvelut sivulle, jossa voit hoitaa kauppiaan tyytyväisyystakuun avulla mm. tuotepalautukset, reklamaatiot
ja palautteenannon ympäri vuorokauden.

Suomen Maksuturva Oy:n toiminta on Finanssivalvonnan (Fiva) alaista. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen voi nähdä
tietojasi. Maksusi tilitetään myyjälle vasta, kun olet vastaanottanut tilauksesi ja saanut tarkistaa sen. Tarkastusajoista ilmoitetaan
tilauskohtaisesti sähköpostilla.

Lue lisää Maksuturva-palvelun käytöstä »

Maksutavat

Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet.

Korttimaksut (Visa, Visa Electron, MasterCard ja Business Eurocard)

Kortilla maksaessasi kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Maksuturva Oy:n välille. Verkkokauppa toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana
sekä toimittaa tuotteet tai palvelut ja käsittelee mahdolliset reklamaatiot. Maksun saajana näkyy Suomen Maksuturva Oy, joka myös käsittelee maksutapahtumia
koskevat reklamaatiot.

Laskulla ostaminen

SveaWebPay (myöhemmin Svea) tarjoaa sinulle mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan 14 päivän maksuajalla. Huomioithan seuraavat asiat:

  • Mahdollisesta laskutuslisästä vastaa verkkokauppias.
  • Kun valitset maksuvaihtoehdoksi laskun, tarkistamme luottotietosi henkilötunnustasi vastaan. Ostoksien toimitus tapahtuu osoitteeseen, joka löytyy väestörekisteristä. Mikäli TUPAS-tunnistautuminen on ollut mahdollista maksamisen yhteydessä, ja tunnistautuminen on tehty onnistuneesti, ostos voidaan toimittaa väestörekisteristä poikkeavaan osoitteeseen.
  • Maksuehto on 14 päivää. Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko.
  • Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa.
  • Ostajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta.

Osamaksulla ostaminen

SveaWebPay (myöhemmin Svea) tarjoaa sinulle mahdollisuuden maksaa ostokset osissa. Tämä on mahdollista,
kun olet hyväksynyt luottoehdot ja täyttänyt henkilötunnuksesi maksusivulla. Jos allekirjoitat osamaksusopimuksen
sähköisesti TUPAS -tunnistautumalla, voit tallentaa tai tulostaa sopimuksen itsellesi välittömästi. Mikäli et allekirjoittanut osamaksusopimusta
sähköisesti, saat kotiisi osamaksu- /tililuottosopimuksen ehtoineen, joka sinun tulee allekirjoittaa ja palauttaa Svealle 8 päivän sisällä. Mikäli sopimusta ei
palauteta meille tuon ajan sisällä, erääntyy koko ostos maksettavaksi kerralla seuraavan kuukauden aikana. Svea laskuttaa toimitus- ja laskutusajan välisestä
ajasta sopimusehtojen mukaiset korko- ja muut mahdolliset kulut.

Osamaksu- /tililuottoasiakkaana voit tehdä ostoksia tilillesi Svean sopimusasiakkailta. Voit tehdä ostoksia aina kun sinulla on luottorajaa
jäljellä ja maksaa ostokset osissa luottosopimuksen ehtojen mukaisesti. Luottoraja on summa, joka on määritelty osamaksu- /tililuottosopimuksella.
Luottoajan valitset sinulle parhaiten sopivaksi. Luotto tulee hoitaa sovitun luottoajan kuluessa. Se edellyttää, että maksat vähintään sovitun summan
kuukausittain. Luonnollisesti voit maksaa myös koko luoton kerralla pois, ilman ylimääräisiä kuluja.

Mikäli haluat hyödyntää tiliäsi sopimusaikana myös muihin ostoksiin, mutta luottosi maksuaika on jo valittu maksimipituiseksi, sinun tulee nostaa
kuukausittaisen lyhennyseräsi määrää. Vastaavasti, mikäli haluat pidentää maksuaikaasi, voit pienentää kuukausittaista lyhennyserääsi. Mikäli ostat
tilillesi useasta verkkokaupasta, tulet saamaan kaikista ostoksista oman laskun. Tästä huolimatta veloitamme sinulta vain yhden
tilinhoitomaksun/kuukausi.

Mikäli maksut jäävät maksamatta, emmekä ole saaneet yhteydenottoa maksun hoitamisesta, siirrämme saatavamme Svea Perintä Oy:n perittäviksi.

Lue tarkemmat ehdot osoitteesta: http://www.sveawebpay.fi/kontovillkor/
Lisätietoja saat myös tililuottosopimukseltamme, jonka löydät sivuiltamme http://www.sveawebpay.fi

Yhteystiedot:
Suomen Maksuturva Oy
Y-tunnus: 2121703-0
Ruoholahdenkatu 23
00180 HELSINKI
Puhelin: (09) 4241 7040, arkisin klo 9.00 – 17.00
Sähköposti: asiakaspalvelu(a)maksuturva.fi
www.maksuturva.fi

 

Tapaus Burj Khalifa Dubai

burj torni dubai2Kohde Burj Khalifa Dubai

Asiakas Johnson Controls

Tavarantoimittaja Novenco

Maailman korkein rakennus. Elävä ihme. Upea taideteos.
Ylivertainen insinöörityön saavutus. Burj Khalifa on kaikkea tätä.
Sekä konseptina, että toteutuksena, Burj Khalifa on vertaansa vailla.
Maailman korkeimman rakennuksen lisäksi, Burj Khalifa on ennen näkemätön esimerkki kansainvälisestä yhteistyöstä, symbolinen edistyksen maamerkki, vertauskuva uudesta ja dynaamisesta kukoistuksesta Lähi-Idässä.

Tänne valittiin mm. Ilmastointitukun maahantuomat aksiaalipuhaltimet.

Lue hankeseloste


logo lowest credit risk2017logo aa2017logo suomen vahvimmat2017

hinnasto

yritykset pieni

kuluttajat pieni

Suomen Vahvimmat

SV LOGO Suomen Ilmastointitukku Oy FI 387754 web

Ylös